Visar inlägg från de 3 högst rankade bloggarna
Från bloggen: Zac's åsikter på ett fat
23 jul 21:17
Från bloggen: Saccard.se - Inget är heligt
04 aug 04:08
Från bloggen: Den okände rebellen
23 jul 12:44
Genom att äta en vegetarisk kost och utan bröd och pasta minskar risken för hjärtinfarkt och slaganfall för personer med ledgångsreumatism. En studie på Karolinska institutet visade att man med vegankost får ner kolesterolet och ökar nivåerna av anti-PC, en sorts antikroppar som enligt forskare har skyddande effekter mot åderförkalkning.
Så blir du piggare – tio tips som funkar!
Frossa i smarriga GI-desserter
Sex sätt att rädda ditt hår
Vårens hetaste makeuptrender
Nya numret av Kropp & Hälsa säljs med Aftonbladet 8-10 februari – missa inte det!