Läsarna berättar: ”Vi hade sex på nattbussen”

Här är läsarnas annorlunda sexupplevelser

RELATIONER

På Ikea, på bärgningsbilen, i ett bankvalv...

Vi efterlyste läsarnas mest udda sexupplevelser.

Slutsatsen?

Tja, fantasin verkar inte ha några gränser när lusten sätter in.

På Ikeas tag-själv-lager

Jag och min nuvarande sambo har alltid haft som en liten sport att "leka" på lite ovanliga platser.

Det här hände i somras under löningshelgen. Vilket betyder att det var väldigt mycket folk som var inne och shoppade samtidigt som oss.

Vi hade gått upp tidigt och hade vandrat runt på Ikea i flera timmar, så när vi kom till sista avdelningen där man kan få plocka ihop de lite större grejerna själv började fantasin spröda.

Vi sprang längst in bakom hyllorna och gömde oss bakom några lådor. Man kunde fortfarande se alla som gick och shoppade samtidigt, men det störde inte oss... Så man kan väl säga att "Ta det själv lagret" på Ikea har för oss fått en helt annan betydelse. =)

Mvh Angelica

Ensamma i biosalongen

Har haft sex på en biograf under pågående film – ”The Others”… Vi var ensamma i salongen, men det var ändå otroligt eggande…

/”Kalle”

I båten, på tunnelbanan, på nattbussen..

Inga historier, men platser:

1) Livbåt utanför en badplats. Var dock tvugna att avbryta för vi hamnade i farleden och där kom det båtar.

2) På en brygga, samma badplats.

3) Tunnelbanan, station + tåg.

4) Nattbussen till Vällingby.

5) På Burger King (kontoret, köket och omklädningsrum) – vilken kan jag inte säga för jag jobbade då.

6) Bakom en högtalartrave på en restaurang i Åre.

Det var dom jag kom på på rak arm – man har ju festat en hel del i sina dagar så då hamnar man ju i lite lustiga situationer.

Mvh, JB

På en parkeringsplats

En höstdag för några år sen hade min sambo och jag varit ute på Ekerö och tittat på en båt vi funderade på att köpa. Det hann bli mörkt innan vi var klara att börja åka hemåt och vi stannade på en parkeringsplats på Ekerö och då flög lusten på och jag lutade mig bakåt på bakluckan och vi älskade där i mörkret. När det passerade bilar, så höll vi oss stilla men det var kolmörkt och varmt och så skönt kanske just för att vi stod på en parkeringsplats alldeles bredvid huvudvägen och det när som helst kunde stanna nån..

I livbåten

Jag har fyra gånger haft sex i livbåten på Finlandsfärjorna, en fantastisk plats för dylik aktivitet och kvinnorna har varit lyriska efteråt med tanke på hur "kinky" det kan uppfattas. En gång hade jag och min kompis trekant med enfantastiskt vacker tjej från Örebro, hon vart helt vild vid tanken på vart hon var.

I bankvalvet

Den här klår mina vänner inte: Jag hade sex i ett bankvalv mitt om natten! Min dåvarande jobbade på banken och hade såväl nycklar som larmkoder...

Anna L

I tingsrätten

På domarpodiet i tingsrätten i Göteborg. Min flickvän jobbade som städerska, och jag var "städhjälp".. hehe.

På bärgningsbilens flak

Vi satt i våran bil på flaket på bärgningsbilen och hade sex.

Bland folk i parken

För några somrar sedan var jag på borgholm med mina föräldrar, för att hitta på något kul på kvällen valde jag att gå på en nattklubb för att ragga, så jag låtsades att jag var från england och drog på en brittisk dialekt, jag fick napp direkt av en lång fotbollskille med tvättbräda vi gick vidare till parken och hittade en mysig liten buske centralt i parken, och hade sex mitt i parken där det strövade folk runt om.

På Oslofärjan

Vi hade sex i en livbåt på Oslofärjan mitt i vintern.

På en katolsk skolgård

Jag var på semester i ett katolskt och ytterst konservativt land för några år sen.

Efter en kväll på stan med alkohol i mängder bar det väg tillbaka till hotellet.

På vägen fick jag och min kille syn på en skolgård. Skolan hade ett stort och tydligt kors på sig och det var ingen frågan om att det var en katolsk skola vi kommit till.

Så vi gick in och hittade ett passande buskage bakom stenmuren som gick ut mot vägen.

Muren var väldigt hög på vår sida men inte så jättehög på andra sidan, för skolgården låg som i en grop, så vi kunde ha blivit påkomna vilken sekund som helst. Men det blev vi inte!

Istället hörde vi hur fulla människor gick förbi på andra sidan muren och tjoade och tjimmade, samtidigt som vi märkte hur en nattvaktmästare eller någon liknande strosade omkring på skolgården utan att lägga märkte till oss.

Nå väl. När vi var klara och skulle gå därifrån såg vi hur den jättelika grinden till skolgården var stängd och låst!

Så det var bara att, i alkoholens tecken, klättra över. Vid grinden var muren lika hög på båda sidorna, och hjälpte oss varken när vi skulle upp eller ner. Men vi lyckades till slut att ta oss ut. Vi var ändå rätt nöjda med vårt lilla påhitt. Det skulle rektorn på den katolska skolan bara veta...

/ Besudlaren

På en sparkstötting

Vi älskade på en sparkstötting i en källarlokal på Hisingen.

\\ xiv

Ps. Sparkstöttingen gick sönder. Ds.

I glassbilen

Var i hop med en tjej för ca 15 år sedan, jobbade extra med att köra glassbil, vi blev båda sugna på sex och satte i gång i bilen, stannade på en lite avsides parkering, när det va som bäst kom hon åt glasssignalen med foten, tittade ut och såg att det var några utanför som undrade!!!!!! Lite pinsamt!!!

I ett bio-bås

I båset i en biosalong har min flickvän och jag nuppat någon gång i början av 70-talet. Att ett kodisomslag kan prassla väldeliga kan jag intyga. Det var en smäll-och-krasch biljaktsfilm så det var inte så många som märkte nåt tror jag.

Hälsn,

LW

Till sjöss

I en kanot ute på sjön... Många år sedan nu...

Live i polisradion

Följande berättade en kollega till mig, en kollega som tidigare tjänstgjorde vid polisen i Köpenhamn:

Två konstaplar (manlig/kvinnlig) tillika kollegor fattade tycke för varandra och bestämde sig för en herdestund i patrullbilen. Nu har danska polisbilar tydligen en larmknapp placerad mitt i bilen, vid handbromsen ungefär. När man trycker på den går dels larmet ("kollega i nöd") dels spelas såväl radiotrafik som, hm, andra ljud, i bilen in per automatik. (Och vad värre är; sänds till andra patrullbilar och ledningscentralen.)

Den kvinnliga polisen satte sig på sagda larmknapp (utan att märka det) och snart var de i full swing så att säga...

Med andra ord, allt gick spikrakt ut i etern, framförallt till Köpenhamnspolisens ledningscentral (där min kollega tjänstgjorde vid tillfället). All radio- och telefontrafik till sagda ledningscentral spelades dessutom (helt korrekt) in på band …

Inte helt lyckat kanske.

På poliskontoret

Hos italienska polisen i Rom.. när kontoret var stängt smög vi in på natten.. så klart var mitt ex polis).. ;)

I nationalparken

I en nationalpark som är med på abiskos världsarv, det var sommar.

På en luftmadrass utanför folktät badstrand

Jag och min flickvän var på semester i Grekland förra sommaren, och vi har alltid velat ha sex på stranden på något exotiskt ställe. Problemet var bara att stranden nedanför hotellet var långt ifrån obefolkad - den sträckte sig ca en mil med människor på varenda kvadratmeter. Men vi var så inne på att ha sex utomhus iallafall, så vi köpte var sin luftmadrass och paddlade ut en bra bit. Även om det bara var på skämt när vi först köpte luftmadrasserna, så bestämde vi oss för att prova.. ja ni vet. Inte det skönaste vi nånsin gjort - men fullt genomförbart! Det gäller bara att blåsa upp luftmadrassen nog mycket :)

Bland gravstenarna

En av de häftigaste upplevelserna skedde på en kyrkogård.

Egentligen var det jättekallt i luften men vi var så upphetsade att vi kokade :-)

/Anonym

Vid studsmattorna i gympasalen

När jag var yngre, mycket yngre, så hade jag och min dåvarande flickvän sex i det skumgummihav som omger studsmattor i gymnastikhallar så att man landar mjukt om man hamnar utanför. Vi grävde ner oss och hade skumgummi både ovanför och under oss. Spännande, eftersom det fanns folk i hallen lite längre bort...

Mvh

Studsmattehopparen

På biljardbordet

För drygt 30 år sen hade jag och min dåvarande pojkvän sex på ett biljardbord, det fanns fantasi även på den tiden.

Hälsningar 50 +

Ovanpå flygeln på musikskolan

En liten sexuell erfarenhet ådrog sig ovanpå en flygel på Malmö Musikhögskola en gång i tiden!

Mvh Fredrik

På finlandsfärjan

Jag och min man hade sex i fören på en Finlandsfärja, efter den turen kom vi på att vi skulle förlova oss.