Teri Hatcher rasar mot sex-rykten

Utpekades som sexgalen – nu stämmer hon tidning

NÖJE

Tidningen Daily Sports skrev att Teri Hatcher hade sex-orgier med flera män.

Det skulle de inte ha gjort.

Nu har de en desperat hemmafru på halsen.

Foto: AP
Teri Hatcher.

Den engelska tidningen Daily Sports utpekade nyligen Teri Hatcher som en nymfoman.

I en artikel påstår tidningen att Teri vid upprepade gånger hade sex-orgier med flera olika män i en bil utanför sitt hem i Los Angeles.

Orsaken till varför sex-orgierna ägde rum i en bil utanför huset var att Hatcher inte ville att hennes sjuåriga dotter skulle behöva bevittna något.

Påhoppen gjorde henne förbannad och nu planerar stjärnan från tv-succén "Desperate housewives" att stämma tidningens ansvarige utgivare.

Uppgifterna publiceras i dag på nättidningen IOL:s hemsida, enligt norska Verdens Gangs nätupplaga.

Hatcher har lejt advokatfirman Schillings i London, som lägger vikt vid att Daily Sports artikel har citerats världen runt.

– Hatcher tar starkt avstånd från dessa kränkande påståenden, meddelar advokatfirman.

Parterna väntas mötas i rätten i vår, om man inte når en förlikning innan dess.

Nicklas Hermansson, Martin Söderström

ARTIKELN HANDLAR OM